26 Aralık 2008 Cuma

Kahverengi

   Kahverengi ilginc bir renk . Neden kahve rengi deniyor ilk kahvede mi varmis bu renk . Ama  kahveyi sevdigim icin bu isme karsi buyuk de bir sempati duyuyorum . Hatta asigim  aslinda asik oldugumu hissetmiyorum. Ozaman neden asigim dedim . Cunku ister istemez herseyde bu renge  yoneliyorum kiyafet alirken ,ayakkabi alirken, hatta  blog sablonumu bile kahverengi secmisim . Bu secimleri yaparken tamam bilinc disi bir tavir sergiliyorum . Gardrobuma baktigimda " hassiktir ne kadar cok kahverengi var" dedim.  
  
 Kahverenginin ilginc bir dislanmisligi ver bence . Bircok yerde var bu renk doga icerisinde . Kafani nereye cevirirsen cevir gorursun . Su an bile  gorus alanimda acayip bir kahverengi dominantligi bulunuyor. Kapi, yerler ,dolaplar ,sehpalar. Herbirsey bu renkte . Yahu bu kadar cok olan sey niye dislansin ki . Kahverengi denince insanlarin aklina icinde kahve kelimesini bulundurmasina ragmen diski nam-i diger bok geliyor. Niye bu guzel renge bu zulum yapiliyor ki. Agaclarda bol miktarda kahverengi bulunuyor. Ama neden agac denilince akla hemen yesil geliyor  .Fotosentez yapiyor diye  mi daha ustun . Agaclar kesilirken butun aciyi govde yani kahverengi cekiyor . Ne yapti ki bu guzel renk  bunca cileyi cekmek icin ?

 Seni seviyorum kahverengi!

1 yorum:

  1. Efeeeeee manyaksııın sen:D
    bende Efe Özmeni seviyorum. Hayırlı olsun blogun:D

    YanıtlaSil