5 Ağustos 2009 Çarşamba

Yasak

Ben de bir sigara içicisiyim. Severek içerim, zaten şöyle arakdaşlarla oturup içerken birçok kişi zevk alır. Ancak genelde oturduğumuz yer üstünde çatısı olur en azından öncelerı olurdu. Çok sevgili hükümetimizin tamamen halkının sağlığını düşünerek çıkardığı yasa sonucu üzeri kapalı yerlede yasakmış içersek de 69 TL ceza ödemek zorundaymışız.Sigara başına mı 69 TL ödemek zorundayız yoksa 69 TL verince sabaha kadar içme hakkına sahıp mı oluyoruz. Çok sevgili uyarı levhasında buna dair birşey yazmıyor.
E peki içmedik şu şeyi , kurtaralım içeride bulunan ve içmeyen arkadaşları ü, dışarı çıkıp da sigaramızı büyük bir hazla yaktıktan sonra içimize çektiğimiz o çok sevgili dostumuz dumanı özgürlüğüne doğru dışarı üflediğimizde tam önümüzden geçmekte olan sigara içmeyen ve sevmeyen ve uzak duran arkadaşımız solumayacak mı bu dumanı . Çok mu mutlu olacak o dumanın burundelıklerınden ırzına geçmesine. Hiç sanmıyorum. Ben olsam hiç hoşlanmazdım hatta ne üfürüyorsun anasını sıvazladığımın dumanını diye terbiyesizleşebilirdim.
Onu nasıl önleyecek sevdiğimin hükümeti? Sigara içenler yolun bu tarafından yürüsün içmeyenler karşı tarafından yürüsün mu diyecek?Yoksa içmeyenler de içenlerle beraber yürüyebilsin diye seçimler yaklaştıkça üzerinde ampul sembolu olan gaz maskeleri mi dağıtacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder